Центр протидії дезінформації пояснює як створюються фейки
1. Наявність пропаганди.
Вам розповідають, що є зло, а що добро із вже зробленими за вас висновками. Закладають у фейки пропаганду, щоб впливати на думки суспільства.
2. Заклик до емоцій.
Фейкова новина зачіпає сильні емоції (захоплення, гнів, печаль...), через які легше управляти людиною.
3. Упереджені новини.
Однобічне трактування інформації та особиста інтерпретація подій.
4. Теорії змови.
Теорії відкидають думки авторитетних експертів, а аргументи, що спростовують змову, розглядаються як додатковий доказ змови.
5. Клікбейти.
Це привабливі, сенсаційні заголовки для залучення уваги.
6. Напівправда.
Поєднання фактичного, фейкового, помилкового або частково помилкового контенту.
7. Підробки.
Сфабрикований контент, що поширюється навмисно. Сюди відносяться коментарі та пости нібито від реальних людей, а насправді – від фейкових (найчастіше кимось проплачених) акаунтів або ботів.
Зупинимо #інфотерор